Указ Президента України від 19.05.2011 р. № 588/2011 Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями
Указ Президента України від 25.06.2013 р. № 926/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року»
Указ Президента України від 30.10.2010 р. № 926/2010 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні»
Постанова КМУ від 29.04.2022 № 493 "Про внесення змін до Положення про інклюзивно ресурсний центр"
Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами КМУ від 10.04.2019 № 530 і від 15.09.2021 № 957" (Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти; Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти)
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. №765 ” Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами”
Постанова Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 769 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530”
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 Київ "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Постанова КМУ від 26.02.2020 року № 152 “Деякі питання використання субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2020 році“
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
Постанова Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 129 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році»
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 88 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році»
Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів»
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 р. № 863 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
Наказ МОН від 7 грудня 2021 р. № 1317 “Про затвердження типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами”
Наказ МОН від 3 липня 2020 р. № 681/34964 “Про затвердження типових штатних нормативів навчально-реабілітаційних центрів”
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року N 414
Наказ МОН від 25.06.2018 р. № 677 «Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої світи»
Наказ МОН від 03.05.2018 р. № 447 «Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів»
Наказ МОН від 01.02.2018 р. № 90 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205
Наказ МОН від 03.10.2018 р. № 1051 “Про затвердження примірних положень про проведення конкурсу на посаду директора та педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
Наказ МОН від 04.2018 р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»
Наказ МОН від 08.06.2018 р. № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
Наказ МОН від 02.2015 р. № 104/52 Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
Наказ МОН від 01.10.2010 р. № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»
Листи
2022 рік
1. ЛИСТ МОН ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
2. Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.2022 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.»
3. Лист МОН № 4/2373-22 від 09.09.2022 "Про методичні рекомендації "Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти"
4. Лист МОН № 1/3710-22 від 28.03.2022 "Про роботу інклюзивно ресурсних ценрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану"
2021 рік
Лист МОН від 10.08.2021 р. № 1/9-406 «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році»
Лист МОН від 30.08.2021 р. № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»
Лист МОН від 21.07.2021 р. №765 “Щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів у зв’язку з прийняттям постанови КМУ України”
2020 рік
Лист МОН від 30.07.2020 р. № 1/9-411 “Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році”
Лист МОН від 31.08.2020 р. № 1/9-495 “Методичні рекомендації МОН_2020/2021 н. р. “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році”
Лист МОН від 02.11.2020 р. № 1/9-609 “Щодо організації дистанційного навчання”
2019 рік
Лист МОН від 05.08.2019 р. № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.»
Лист МОН від 18.07.2019 р. № 1/9-462 «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р.»
Лист МОН від 06.02.2019 р. № 1/11-1143 «Щодо встановлення тарифного розряду асистенту вчителя»
2018 рік
Лист МОН від 06.08.2018 р. № 1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018-2019 н.р.»
Лист МОН від 13.11.2018 р. № 1/9-961 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
2017 рік
Лист МОН від 19.09.2017 р. № 1/11-9320 «Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах»
2012 рік
Лист МОН від 18.05.2012 р. N 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист МОН від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист МОН від 25.09.2012 р. № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
Типові освітні програми
Освітні програми
Типова освітня програма для спецшкіл МОН