Указ Президента України від 19.05.2011 р. № 588/2011 Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями
Указ Президента України від 25.06.2013 р. № 926/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року»
Указ Президента України від 30.10.2010 р. № 926/2010 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні»
Постанова КМУ від 29.04.2022 № 493 "Про внесення змін до Положення про інклюзивно ресурсний центр"
Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами КМУ від 10.04.2019 № 530 і від 15.09.2021 № 957" (Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти; Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти)
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. №765 ” Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами”
Постанова Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 769 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530”
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 Київ "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Постанова КМУ від 26.02.2020 року № 152 “Деякі питання використання субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2020 році“
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
Постанова Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 129 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році»
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 88 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році»
Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів»
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 р. № 863 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
Наказ МОН від 7 грудня 2021 р. № 1317 “Про затвердження типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами”
Наказ МОН від 3 липня 2020 р. № 681/34964 “Про затвердження типових штатних нормативів навчально-реабілітаційних центрів”
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року N 414
Наказ МОН від 25.06.2018 р. № 677 «Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої світи»
Наказ МОН від 03.05.2018 р. № 447 «Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів»
Наказ МОН від 01.02.2018 р. № 90 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205
Наказ МОН від 03.10.2018 р. № 1051 “Про затвердження примірних положень про проведення конкурсу на посаду директора та педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
Наказ МОН від 04.2018 р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»
Наказ МОН від 08.06.2018 р. № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
Наказ МОН від 02.2015 р. № 104/52 Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
Наказ МОН від 01.10.2010 р. № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»
Типові освітні програми
Освітні програми
Типова освітня програма для спецшкіл МОН
Листи
2023 рік
1.Методичні рекомендації 2023
2. Додаток до листа методичних рекомендацій 2023
2022 рік
1. ЛИСТ МОН ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
2. Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.2022 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.»
3. Лист МОН № 4/2373-22 від 09.09.2022 "Про методичні рекомендації "Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти"
4. Лист МОН № 1/3710-22 від 28.03.2022 "Про роботу інклюзивно ресурсних ценрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану"
2021 рік
Лист МОН від 10.08.2021 р. № 1/9-406 «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році»
Лист МОН від 30.08.2021 р. № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»
Лист МОН від 21.07.2021 р. №765 “Щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів у зв’язку з прийняттям постанови КМУ України”
2020 рік
Лист МОН від 30.07.2020 р. № 1/9-411 “Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році”
Лист МОН від 31.08.2020 р. № 1/9-495 “Методичні рекомендації МОН_2020/2021 н. р. “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році”
Лист МОН від 02.11.2020 р. № 1/9-609 “Щодо організації дистанційного навчання”
2019 рік
Лист МОН від 05.08.2019 р. № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.»
Лист МОН від 18.07.2019 р. № 1/9-462 «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р.»
Лист МОН від 06.02.2019 р. № 1/11-1143 «Щодо встановлення тарифного розряду асистенту вчителя»
2018 рік
Лист МОН від 06.08.2018 р. № 1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018-2019 н.р.»
Лист МОН від 13.11.2018 р. № 1/9-961 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
2017 рік
Лист МОН від 19.09.2017 р. № 1/11-9320 «Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах»
2012 рік
Лист МОН від 18.05.2012 р. N 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист МОН від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист МОН від 25.09.2012 р. № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»